wtorek, 19 lutego 2019

Powrót?

Cześć bąbelki.
Od 4 lat nie publikowałam tutaj nic. Zero przez wielkie Z. Jednak ostatnimi czasy, kasując poprzednie pożal się Boże opowiadania wpadłą mi do głowy myśl, by na nowo zacząć tworzyć na tej platformie, bo siłą rzeczy mam do niej większy sentyment. Plus muszę się zrehabilitować po tym czymś co tutaj publikowałam, bo no ekhm............................................. rozumiecie,
Znając życie i tak tutaj nikogo nie ma. Dajcie znać co o tym myślicie.

Całuski

4 komentarze:

  1. Hej
    Trafiłam tu dzisiaj przez przypadek.
    Jeśli zaczniesz pisać i twoje opowiadanie mnie zainteresuje, obiecuję że zostanę wierną czytelniczką i komentatorką.
    Potrzebuję jakiegoś nowego, świeżego dramione.
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz pisz skoro masz wene 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i czekam ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Wybacz za reklamę, nie znalazłam innej zakładki.
    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w kreatywnym wyzwaniu pisarskim organizowanym na
    https://wyzwania-pisarskie.blogspot.com/
    Wystarczy napisać krótkie opowiadanie na dowolny temat. Obudź wyobraźnię. Poćwicz swoje pióro. Pobaw się słowem. Można wygrać książkowe nagrody!

    A może spróbujesz swoich sił w innej dziedzinie? Zachęcam do wzięcia udziału w akcji poświęconej Taylor Swift.
    https://swift-kreatywnie.blogspot.com/
    Daj się ponieść swojej wyobraźni i stwórz coś dowolnego, np. obraz, zdjęcie, wiersz, opowiadanie, komiks. Cokolwiek, byleby wiązało się ze Swift. Tutaj również można wygrać nagrody.

    Przy okazji, zapraszam też do przeczytania i skomentowania mojej powieści
    https://wszyscy-mamy-sekrety.blogspot.com/
    Dwie historie rozgrywające się w różnych czasach – czasy wojenne i współczesne. Z pozoru nic je nie łączy, ale czy na pewno? Każdy człowiek skrywa jakąś tajemnicę, nieważne, czy małą, czy dużą. Dowiedz się, jakie sekrety skrywają bohaterowie. Będę wdzięczna za opinię, to doda mi motywacji. :)


    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń